Kladdkakansdag

Det finns dagar tillägnade de mest banala saker här i världen och så finns det dagar med tyngd där viktiga saker som berör oss alla uppmärksammas. I dag är en sådan viktig dag för vi firar kladdkakan!
 
 
Passade på att baka medan Hanna och Arvid var på affären. Vi åt upp mer än hälten av kakan och njöt verkligen dagen till ära. I morgon blir det dock nya tag. Chokladbollarna från igår och kladdkakan från idag vilar i kylen. Vi ska ha ett hälsomaraton här hemma på Gnejsvägen! Önska oss lycka till;)
   

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har en liten aning om att hälsomaraton kan vara svårt med chokladbollar och chokladkaka i kylen ;-) Önskar er all lycka till!

Svar: Hahaha! Tack Ellen. Det behövs! Första dagen sedan... jag minns inte när... som jag inte fikat någonting alls. Jag har gjort en jordgubb- och banansmoothy men inget annat. Jippi!
Frida Marianne Johansson

2012-11-08 @ 08:18:25
Postat av: Anneli

Klart att kladdkakans dag ska firas. Tyvärr kom jag på att det var den dagen igår när klokckan var sovadags. Får ta igen den snarast ;) Hoppas att allt är bra med er. Sköt om dig och hälsa lilla familjen du bor med också. Många kramar

Svar: Så synd. Men! Om man vill kan man nog fira kladdkakansdag när man vill. De hälsar tillbaka! Kram
Frida Marianne Johansson

2012-11-08 @ 12:51:21
URL: http://annelivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0