Finbesök

Här hemma satt jag och suckade hödljutt framför datorn i sällskap av Hanna och Isak. Den oändligt långa to-do-listan är inte alltid så inspirerande att följa. Jag kunde välja mellan att söka jobb eller göra en matris (kanske väldens tråkigaste uppgift i en av mina kurser) så jag började naturligtvis på ett nytt personligt brev. Suckandet kom dock snabbt tillbaka. Med en riktigt uttråkad stämma nästan pressade jag ut missnöjesljud; åhhhh, suuuuuuck, pust stön, Hanna hjäääälp (!), kan jag skriva si eller ska jag skriva så!? Så, gissa om jag blev glad när Ida och Hanna kom hit för att lämna lite saker (bland annat tre fina kuddar som Ida lovat mig sedan jag först lade ögonen på dem)? Chokladbollar och te åkte fram. Vilken trevlig undanflykt jag fick!    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0