Everything will be okay. If it's not okay, it's not the end.

Gick till Ellen imorse påklädd vinterjackan jag fick av Ida. Vilken lycka då det var minusgrader! Tanken var att vi skulle plugga, men eftersom vi ses så sällan nuförtiden blir det bara att vi pratar. Tror vi skrev fyra rader. Nåja, nu är pressen i alla fall väldigt stor, vilket kanske får oss att prestera bättre senare i veckan. Efter våra fyra rader åkte vi ner till stan för att luncha. Kinabuffé, så gott! 
 
Jag köpte en tröja som jag kanske ska ha när jag tar socionomexamen (en grå och glittrig sak som jag också kollade på i Piteå). Tänker att jag kör på ett städat, nedklätt men prydligt tema. Men det blir ett senare bekymmer.
 
Var på IKSU idag (även igår) och det känns verkligen bra att vara igång med träningen igen efter Piteveckans slapphetsmaraton. En annan positiv sak är att jag nu, faktiskt utan vidare problem, varit utan sötsaker för tredje dagen i rad. Det ska jag tala om är en dag mer än mitt tidigare rekord sedan flera år tillbaka. Förra rekordet var två dagar som jag satte igår. Hur ska nu detta firas? Med julfika på lördag;)
 
 
Eftersom jag blivit pinsamt dålig på att ta bilder sedan min kamera gick sönder bjuder jag på en bild från i våras. Same same but different!
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0