Skräpmat och tre pratkvarnar

Ellen kom hit imorse för att finslipa uppsatsen som vi planerar lämna in imorgon så jag passade på att bjuda på lunch i form av hamburgare. Det har blivit rätt mycket av denna fabulösa maträtt den senaste tiden och för tillfället har jag en hamburgare som skärmsläckare. Normalt? Inte vet jag, men med tanke på att jag stod i skuld till syrran (Hanna) som 11 åring på grund av min överkonsumtion av burgare kanske det är något alarmerande i situation. Hamburgerskulderna betalade jag tillbaka direkt jag fick mina månadspengar. Detta resulterade i att jag aldrig hade pengar mer än ett par dagar, så för att ha råd med nya hamburgare var jag tvungen att låna mer pengar. Hannas bank är dock att rekomendera. Än idag har jag inte betalat tillbaka mina skulder och inte heller har jag hamnat i skuld till kronofogden. Det kallar jag en trygg och givmild bank!

Kvällen spenderade jag tillsammans med Ida och Jenny hemma hos mig. Egentligen skulle vi vara hos Ida men jag vågade inte lämna lägenheten eftersom jag förgiftade själv med en risotto gjord på en vecka gammalt ris (höll även på att förgifta mig och Ellen med gammlt bröd tidigare under dagen). Vi hade tänkt att se Coyote Ugly men kom inte längre än två minuter in i filmen. Så kan det gå när det finns allt för mycket att tala om. Ni är två riktigt goa gummor! På tal om "gott". Vet ni vad som är gott? Glass... och hamburgare såklart.


Dagens hamburgare + Jenny som använder sig av den klassiskt snygga pressa-sig-mot-ett-föremål-posen.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0