Situation Stockholm

Innan resan till Barcelona gjorde jag ett litet stopp i Stockholm för att träffa några riktigt sköna bönor. Jag har länge tänkt hälsa på Anna P på alla de möjliga bostadsorter hon haft, men av olika anledningar har det inte blivit av. Att jag tillslut fick tummen ur resulterade i några härliga dagar i huvudstanden och vad jag förstår finns det redan förutbestämda planer på att jag ska bli 08:a i framtiden. Vi får se hur det blir med den saken, men jag tycker verkligen det är på tiden att Jag och Anna bor i samma stad!


Ellen tog med mig på en guidad tur genom Stockholm och jag, som trivs väldigt bra i turistrollen, knäppte bilder nästan lika frekvent som en japan.




Tack Minna och Anna för en superfab helg!



Tina mötte upp mig och Anna i Aspudden för att ta en fika och prata om gamla goa minnen.


Notera att Anna varit med i skapandet av denna häftiga stol!





Jag "framför" globen. Japan... jag?


Efter Barca stannade vi en natt hos Ellen innan vi åkte hem till Umeå. Det blev mysig förfest hos Ellen och utgång för alla utom jag som föredrog en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0