Sing with me

Isak och jag låg i min säng idag och sjöng! Mest var det jag som höll ton men Isak försökte hänga med i svängarna så gott han kunde. På tal om hänga med i svängarna. För er som inte träffat Isak på ett tag vill jag bara berätta att han har ett mer socialt leende nu och att han till och med försöker "prata" genom små ljud när vi talar med honom. Jag är helt säker på att han kommer bli ett geni. Ni kanske tror att det är en mosters kärlek som talar, men så är inte fallet. This is a wonder kid;)

Jag kunde inte begränsa mig till ett par bilder så här kommer en hel bildserie av världens sötaste unge!

2 maj. Vi ligger och sjunger i min säng:)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åå vilken fin liten Isak. Och skrattgropar också. Så estetiskt lyckat ;) På bild nummer tre är han väldigt lik Hanna tycker jag!



2012-05-03 @ 12:14:38
URL: http://annelip.blogspot.se
Postat av: jenny

Tycker det är på tiden att jag får träffa lilla wonder kid igen! (och er med såklart ;)

Vad sägs om en seriös spelkväll med charader och pandemic inom snar framtid? :)

2012-05-03 @ 13:50:30
URL: http://jennydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0