Sol i sinne brun inne /Frida

Kaffe utanför Lindell (universitetet) är något jag verkligen längtat efter alla dessa kyliga dagar. Äntligen kan vi sitta ute och njuta av solen och bara av känslan att vara student. I love it!

Efter inlämnad uppsats och avklarad kursintroduktion cyklade jag hem och där stannade jag hela kvällen. Jag vet inte hur det är med er, men jag behöver ibland tid för att verkligen bara vara med mig själv. Så vad gör jag när det är härlig kvällssol ute? Sitter på balkongen eller går en promenad? Nejdå! Jag tog på mig mjukisdressen, tjocksockar, svepte en filt över mig och kurade ner mig i soffan framför en serie med en kopp te i handen och ätbara saker inom räckhåll.




Kommentarer
Postat av: Robin

Åh! Du bara måste dela med dig av ditt recept på biscotti/cantuccini. Dör redan lite när jag kollar på dina bilder. :P

2012-05-08 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0