Sköna maj välkommen!

Det blev faktiskt vårväder till valborg, precis som pappa lugnt lovat när jag beklagat mig över att vintern aaaaaldriiiiig kommer ta slut i år! Tack väderleksgudarna för det! Kvällen firades med grillning på Gnejs tillsammans med Hanna, Arvid och Isak och sedan blev det festligheter med fina vänner. Klackarna slogs i taket både på Fysikgränd och på krogen Lokal.

Vilken trevlig valborg jag haft!


Valborg 2012




Vi kom försent till Hannas konsert men fick i alla fall se majbrasan och passade på att slå oss ner i gräset en stud. Bäst att passa på när vi äntligen kan!


En dansbild får ni bjussa på! Jenny, Lisa och Ida försöker dansa på samma stol vilket blir en kamp mot alla naturlagar;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så fina och mysiga kort! Men jag vet minsann att det finns andra inte lika tilltalande på kameraminnet ;)

Men vilken kväll! Woop woop! DET gör vi om fler gånger :D

2012-05-01 @ 23:26:55
URL: http://jennydarling.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ser ut som att din valborg var jättebra!

Men Frida, så sjukt fin blusen som du har på dig är. Var kommer den ifrån? Och du är också sjukt fin, såklart ;)



Kramar

2012-05-03 @ 12:16:56
URL: http://annelip.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0