och då fick jag en vecka sommarledigt!

Sista kursen på termin 6 är avslutad (i alla fall tills vidare)! Hemtentan är inlämnad och nu är det sommarlov! Jag hade räknat med att plugga några dagar till, men tackar inte nej till en ledig vecka innan jag börjar arbeta på socialtjänsten. Kan ni förstå att jag, för första gången, kommer ha en befattning som faktiskt kräver utbildning? Jag har nog inte själv förstått det. Well, well tiden går fort.

Hur spenderar man egentligen en vecka utan att vara på resande fot, arbeta eller studera? Ja, det får bli veckans mysterium att lösa.

Jag vet i alla fall att jag vill spendera sommaren på farmors altan och äta en massa jordgubbar från landet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom hem och ät jordgubbar med oss!!!!

2012-05-31 @ 05:30:14
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0