Vårkänsla

Jag och Hanna var upp med tuppen i morse... i alla fall om det är en tupp som gillar sovmorgon. Vi steg upp ca. 09:00 för att fixa lite fika till Arvid som fyller 27 år idag. Grattis!:)

Vid lunchtid mötte jag upp gårdagens partygäng för en trevlig promenad till stan. Jag känner mig verkligen full av glädje dagar som denna, när solen skiner och det är vår i luften. Det är sådana dagar som osökt får mig att tänka på hur jag, Hanna, Anneli och Sara kämpade med att hacka bort is från uppfarten bara för att vi, när isen var borta, skulle få börja cykla igen. Det var tider!

När jag kom hem igen möttes jag av en fin present som bebisens farmor och farfar, Cecilia och Olle, tagit med sig till mig. Mycket gulligt! De har varit här idag och hälsat på oss och sitt barnbarn för första gången. Det har varit en mycket trevlig lördagkväll med fika, pizza och prat.  Nu är jag dock trött och redo för sängen.

Sov gott!













Tog nyss ett kort på en glad liten familj:D

Kommentarer
Postat av: emilia

Massa glädje - fint! :)

2012-04-01 @ 10:44:52
Postat av: Anneli

Haha jaa Frida det var verkligen tider det. Haha! Idag lyser solen på oss i Piteå, men det är ganska kallt.



Vilken fantastisk bild på fina lilla familjen. Så härligt att du får vara en så stor del av bebis (har han fått något namn ännu) liv från allra första början. Jag älskar bilden på mormor Elisabeth och bebis. Hon är så himla vacker er mamma.



Hoppas att allt är bra med er och att vi får chans att träffas snart :)



Många kramar/Anneli

2012-04-01 @ 11:31:46
URL: http://annelip.blogspot.se
Postat av: Anneli

Och du, den där latten såg grym ut!!

2012-04-01 @ 18:13:29
URL: http://annelip.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0