Vår i Umeå... eller?

Hanna, Arvid och bebis har kommit hem idag, så nu är samtliga i hemmet på plats. Det är så trevligt och vårligt här i lägenheten. Farmor har gett oss påskliljor och jag har köpt tulpaner till lillfamiljen. Att jag och Arvid just ätit nybakade skones med bebben sovandes i vagnen bredvid gör inte situationen sämre!
Hanna, Arvid och bebis har kommit hem idag, så nu är samtliga i hemmet på plats. Det är så trevligt och vårligt här i lägenheten. Farmor har gett oss påskliljor och jag har köpt tulpaner till lillfamiljen. Att jag och Arvid just ätit nybakade skones med bebben sovandes i vagnen bredvid gör inte situationen sämre!

Hanna och Arvid hälsar och tackar för alla fina kommentarer. Hanna hälsar också att hon tackar för alla sms och telefonsamtal som hon inte haft ork att svara på. Hon är glad över ert support:)

Nu är det vår... eller?
Bebben hemma i mamma och pappas säng
Skones och blommor från farmor

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det början på vår, som jag förstått det känner du väl dig rätt fräsch bredvid en skitig snöhög? Tänkte btw försökt komma ner i veckan om jobbet tillåter, i värsta fall får jag ta ledigt:)

2012-03-31 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0