Härlig fredag!

Just nu sitter jag och dricker vaniljte, äter gårdagens bakverk (sverigekaka) och lyssnar på Lars Winnerbäck. Jag är på ett fånigt poetiskt humör och njuter verkligen av stunden. Detta är mitt första inlägg i bloggen som jag startat för att det helt enkelt känns kul att dokumentera livet. Hur länge och hur ofta jag kommer skriva är osett eftersom jag vet att jag ofta avsluta saker lika fort som jag påbörjar dem. Men vad fasen gör det?
Jag har haft en riktigt mysig fredag tillsammans med Ellen. Vi började morgonen med att dricka kaffe i Ellens soffa helt oberörda av vetskapen att tiden egentligen skulle användas till c-uppsatsskrivande. Jag är dock helt övertygad om att det är pauserna som gör att det vi faktiskt skriver blir bra;) Vi spenderade kanske en timme åt uppsatsen och sedan tog vi bussen till stan där vi spenderade dagen och våra pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0