Ny vecka, nya tag.

Jag gillar måndagar, i alla fall nu när jag är student. Klockan 8:45 träffade jag Ellenutanför ÅC, likt alla andra vardagar. Att frivilligt vara på skolan klockan 9:00 varje morgon är verkligen en bedrift som student, i alla fall enligt min mening. Vi "skrev" på vår uppsats nästan till 16:20 i eftermiddag. Ser man till effektiv tid kanske vi landade på... si så där två timmar. Att tiden går åt till trevligheter är det enda problemet med att skriva tillsammans med en vän, men också den bästa delen av uppsatsen!
Ellen sitter flitigt och jobbar (egentligen var hon inne på facebook, men för att ingen ska tro att vi inte är duktiga bad jag henne se lite extra seriös och duktig ut. Tycker hon lyckades bra!)
Efter avslutad pluggdag gick jag och hälsade på Hanna, Arvid och bebis på BB. Det känns otroligt värdefullt att vara med redan från start. Vanligtvis brukar jag inte vara briljant med barn. Om ni föreställer er en bortkommen person som obekvämt och lite låjt står och petar i en unge... ja då ser ni mig! Med min systerson är det andra bullar! Det känns helt naturligt att vara med honom och just nu känner upplever jag mig själv vara en excellentious fantabulous child person. Ha i åtanke att min barnperson-status låg på noll eller kanske till och med minus innan helgen;) Nu hoppas jag att Hanna, Arvid och bebis får komma hem snart!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Facebook, vad är det?

2012-03-26 @ 22:07:24
Postat av: emilia

SÅ himla söt bäbisen är! Och bilden på nya familjen är superfin!

2012-03-26 @ 22:29:02
Postat av: morsan

Du ser lycklig ut, där mellan termosarna "moster-lycklig" ;-) För inte tänkte du väl på c-uppsatsen...

2012-03-26 @ 22:50:03
Postat av: Sofia

SNUTT så himla snyggt barn!!

2012-03-27 @ 09:53:50
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men vilken liten underbaring! Och så lik Hanna.Jag blir alldeles tårögd :)

2012-03-27 @ 21:08:40
URL: http://annelip.blogspot.se
Postat av: sara

Men vilken skönhet :) helt perfekt!! Hur har allt gått?

2012-03-27 @ 21:20:56
Postat av: Minna

Ååååå vilken sötnos! Förstår verkligen att du är mallig och stolt, hade jag också varit :) hälsa fina familjen så mycket!! Kram

2012-03-28 @ 10:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0