koja eller slott?

Jag sitter just nu och kollar in olika boendealternativ till min, Ellens och Idas (Carlzon) resa till Barcelona som vi ska på i maj. Flygbiljetterna är bokadde men boendet har fallit lite mellan stolarna. Helst ska det vara ett billigt boende som är relativt trevligt. Sist nämda kriterium är det inte jag som ställt. Jag skulle nog kunna bo var som helst egentligen så länge det finns rinnande vatten och en säng! Jag förstår dock att mina medresenärer är lite mer kräsna än så:) Någon som har förslag på ett mysigt och centralt boende i Barca som också är billigt?


Jag var på universitetet från 09:00 - 17:00 med Ellen idag. Vi presterade bättre än gårdagen och jag tror att morgondagen blir en riktig kanondag! Efter plugget gick jag till ÅC för att handla mat till Hanna och Arvid. Bebisen sov mest när jag kom till BB, så jag, Hanna och Arvid hade tid att prata. Samtalstemat var: stunder i livet som när du helst ville sjunka under jorden. Både jag och Hanna hade en del erfarenhet på området. Misslyckanden kan ofta vara berikande i efterhand, när man kan se komiken i det hela.


Jag hinner inte mycket mer än att plugga och hälsa på bebisen om dagarna. Sedan jag kom hem har jag pratat en lång stund med mamma i telefon, ätit, fikat och förberett morgondagen.
Jag vet vilka bilder som är poppis här på bloggen, så jag ska inte göra er besvikna:D Här kommer ännu en bebisbild. Det är kul att ni är så många som kikat in och kommenterat fotona. Hanna och Arvid är stolta föräldrar kan jag tala om! Själv är jag också rätt mallig, så mallig att jag jagar ikapp folk på skolan för att visa bilder på bebisen, haha:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0