Äntligen!!!:D

Hanna och Arvid åkte in till förlossningen klockan tre i natt och jag har verkligen varit spänd av förväntan och av nervositet sedan dess! Nu kan jag äntligen säga att jag blivit moster!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

Jag var förövrigt och kollade på en föreläsning som Gundrun Schyman höll idag. Hon är verkligen en skicklig föreläsare med mycket kompetens! Feministiskt forum levererade!
Jag är helt övertygad om att min lilla systerson kommer få alla förutsättningar i världen för att bli en reflekterande och ödmjuk individ eftersom att hans föräldrar är så kloka!
Tummen upp till Gudrun! Och tusen tummar upp till nyblivna föräldrarna Hanna, Arvid och lilla bebis! ♥
Höll föreläsning på feministiskt forum idag.

Bild från föreläsningen idag som handlade om varför det händer så lite när vi vet så mycket (jämställdhet på arbetsmarknaden var i fokus).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0