Fantabolous friday!

Igår tog jag en liten paus från bloggandet, men här kommer en liten update. På morgonen umgicks jag med mamma som stannade till lunch (mycket trevligt att ha henne på besök). Plugg med Ellen kom näst på schemat vilket genererade cirkus fyra rader text (4 rader = flopp;)). På kvällen åkte jag och mina fina vänner ner till stan för middag och utgång på Allstar. Fantabulous ribs! Det blev en riktig kanonkväll med dans av varierad klass;)


Det är jätteroligt att så många skriver kommentarer här på bloggen. Fick en rolig kommentar till inlägget: vår i Umeå? Det stod inte vem som skickat det. Mia gissar jag? Och ja, jag känner mig riktigt fräsch bredvid en skitig snöhög haha. Klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0