Ännu lite mer bebis:D

Jag sov ett par tre timmar när jag kom hem från förlossningen idag. Hanna ringde och väckte mig och jag yrade nog mest i telefon. Vanligtvis blir jag klarvaken direkt jag vaknar (Anna P brukar illustrera detta genom att monotont tala som ett psycho:p) så sömnen var verkligen välbehövlig. Notera att det faktiskt inte är jag som fött barn;) Vid middagstid gick jag till BB för att hälsa på lillfamiljen igen.
Bebisen är så himla söt:)
Detta är när jag hälsade på idag på BB
lillbebisen gäspar :)
Efter BB gick jag till Jenny och drack te med henne, Ida och Lisa. Dessutom åt vi nybakta och superGODA bullar. Ida hade "varnat" Jenny för min goda aptit så jag fick till och med en bullpåse hem. Tack!:D
Imorgon blir det c-uppsatsskrivande på universitetet med Ellen så nu är det time for bed.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart!!!! Grattis grattis!!!!

2012-03-26 @ 15:34:29
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0