Mysmåndag

Vilken trevlig dag vi haft! Måndag brukar innebära studier alternativt jobb, men inte idag. Jag, Hanna, Mamma och Isak och har tagit dagen i vår egen takt. Sen lunch och shopping på stan, trevlig middag, rabarberpaj och en hel del prat. Känns som ett trevligt sätt att spendera min "semester" på. Imorgon blir det att packa och städa för nu åker jag hem till Piteå över sommaren. Detta innebär ett miljöombyte även för bloggen och eftersom att jag blir utan internet kanske inläggen här blir något färre, och kanske inte.


Vi lunchande på Mat & Prat (?) i Up2-gallerian


Mamma (mormor) och Isak



Tänk er tjejen på stan som stapplar sig fram, likt ett vandrande S, i alldeles för höga klackar. Den tjejen lär vara jag i sommar. Men visst är skorna rätt snygga?


Utöver mina skor och ett par sulor som Hanna inhandlade var det kläder till Isak som följde med oss hem från stan i dag. Isak kommer vara en kalasfin liten bebis sommaren igenom;)

Trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0