Reality

Den senste veckan har jag helt tappat mitt intresse för att blogga. Kanske inte så konstigt eftersom mina dagar inbegriper tre saker: pizza, plugg och smoothies.
 
Det känns som att jag gör nästan exakt samma saker varje dag. Jag studerar i någon form. Antingen är jag på föreläsningar, är hemma och läser till hemtenran eller hos Ellen (absolut trevligast eftersom vi mest pratar) och jobbar med vår granskning av en utvärdering. Jag tränar knappt. Jag är nöjd med min tillvaro (bortsett från ovissheten om hur mitt liv kommer se ut om två månader), men jag känner mig inte inspirerad att skriva om den.
 
Jag och Hanna har för övrigt susat runt på stan idag. Julklappstider!
 
Nu ska jag ta en powernap och ikväll blir det chokladfoundue;) Fick det i present av Hanna igår. Mycket uppskattat!  
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0