Ny vecka, nya tag!

Jag sov gott i natt och det är jag väldigt tacksam för. Visst var det svårt att somna med ljud i lägenheten, men när jag väl hade slumrat in (med öronproppar och med täcket och kudden på huvudet) vaknade jag inte trots att Isak delat med sig av missnöjesljud flera gånger under natten. Så trött var jag!
 
Hade tänkt att vara effektiv idag men fick inte riktigt till det. I stället fick jag trevligt sällskap i form av Ida och Jenny och en STOR saffransbulle. Mycket trevligare än att plugga. Thanks!;)
 
Gjorde förresten jättegoda pizzor till middag. För er som har känsliga magar och inte redan testat göra pizzor av tortillabröd tycker jag ska göra det! Hur gott och enkelt som helst!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0