Jag är inte ensam

Har längtat efter att träffa mina vänner utanför skolan. Jag känner mig insnöad av studier, jobbsök och vardagsmåsten och därför har mitt umgänge med vänner utanför skolan radikalt skurits ner på. Men! Idag träffades vi på Lokal för EPP. Så trevligt!  
 
Ibland är det bra att ha en blogg. Jag kan känna att studierna tagit över mitt liv, men när jag ser tillbaka i min blogg förstår jag att dagarna också är fyllda med annat. Under veckan har exempelvis pappa varit här, vilket var jättemysigt, jag och lillfamiljen har firat lucia och jag var på EPP idag.
 
På vägen till Lokal plockade jag upp ett papper från snön som fick mig att le. Jag är inte ensam om att känna av studiepressen, det är bara en naturlig del av studielivet. 
 
 
Klockan är 01.00 snart, så det är dags att sova. Imorgon börjar jag arbetet som student strax innan 09.00 hos Ellen. Jag är ändå en rätt så nöjd student.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0