Ett oväntat möte

Snön anlände idag och av mig var den efterlängtad. Den obehagliga skogsvägen hem till Gnejs har nu förvandlats till ett vackert vinterland. Det var bara en varelse som sabbade min positiva känsla i skogen. En figur började sakta synas i snöyret. En ensam man! Men vad i... Varför har mannen en mantel, hatt och något käppliknande i handen?! DRAKULA!!!!!!!!!!! Du som tror du är en vampyr kan sluta upp med det nu. Det är inte kul!
 
Bortsett från vampyraction har min lördag bestått av följande:
 
Plugg hos Ellen. Gick riktigt bra!
 
BP - gick också riktigt bra. 10 armhävningar på tå! Klarade i början av terminen inte en enda. Träning ger faktiskt färdighet!
 
Middag med lillfamiljen som nu är tillbaka (mysigt!) och Olle och Cissi. Äntligen fick jag fika. Måndag - torsdag utan fika och godis. Igår åt jag några godisar hos Ellen, men det gills inte. Pepparkakskladdkaka som Cissi hade med sig togs därför tacksamt emot.
 
Sökt ett jobb, vilket tagit si så där 2 timmar. Man måste nämligen registrera ett helt nytt CV till sthlm stads sökmodul. Jippi!
 
Umgåtts och njutit av en pluggfri kväll:)
 
 
 
En fastfryst skurmopp och hink hämtade jag in från balkongen idag. Ett bevis på att vi sällan städar? 
 
 
Så var klockan 3.00. Ja ni, kunskapen om hur man sover har jag, på något sätt, undgått.
 
Natti, natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0