Är det redan Lucia?

Jag hade helt glömt bort att det var Lucia idag. Lisa framförde nyheten när jag inte förstod varför det var tända marschaller överallt runt universitetet. Efter avslutad seminariedag har jag spenderat kvällen till mat och till ändra en mening i min fördjupningsuppgift. Har insett att det går att kombinera några få ord i tusentals olika kombinationer.
 
Jag gjorde coleslaw, efter att inspirerats av Lisas matlagning, och stekte qournfileer i tomatsås till middag. Måste säga att det är bland det enklaste och godaste jag lagat. Jag köpte även hem lussefika till mig och lillfamiljen. Sweet lazy day!
 
 
 
 
Tänkte att Isak skulle få komma med på ett litet hörn:)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0