Ansträngning på hög nivå

Ellen och jag var på skolan vid kvart i åtta i morse eftersom att tentan skulle släppas vid den tiden. Vi packade upp matsäck litteratur och datorer. Tillsammans kollade vi sedan igenom frågorna i lugnan ro och skrev upp vilka artiklar som kunde komma på tal. I den stunden trodde jag inte att jag 10 timmar senare, med andan i halsen och galet stirrande blick, skulle sitta och hetsa fram ord in i sista minuten för att ens hinna svara på alla frågorna. Att läsa igenom mina svar var otänkbart och jag vill inte ens tänka på alla rödmarkeringar som kommer dyka upp i lärarnas dokument då jag inte har någon rättstavning i word. Att jag glömde skriva en referenslista till en fråga och dessutom missade att skriva mitt namn på tentan var också det mindre lyckat. Vi tog inte ens lunchrast, för så tight om tid var det! Både jag och Ellen har levt på fika, godis och kaffe idag. 

Får inte jag G på den här tentan efter 10 timmars ansträngning blir jag riktigt jäkla besviken!

Efter tentan kom alla tappra kämpar hem till mig för att fika och säga hejdå innan jul. Mysigt, men trist, då vi vet att vi bara har ett fåtal veckor kvar på år av studier tillsammans ♥
 
 
 
Så här kände jag och Ellen inför tentan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0