Söndag

Igår bjöd jag över Malin på lunch. Vi hade väldigt mycket att prata om så tiden sprang fort iväg, vilket den tenderar göra varje gång vi ses. En bra sak med besök (förutom trevligt sällskap) är att det sätter städpress på mig. Jag tror att besöken från vänner och bekanta är anledningen till att vi här hemma på Gnejsvägen faktiskt lyckas hålla något så när rent i lägenheten.

Efter Malin gått hem läste jag igenom största delen av den c-uppsats jag och Ellen ska opponera på. Att opponera kan verkligen vara en konst och den här gången tog det lång tid att läsa igenom arbetet. Jag tog dock en paus i läsandet för att möta upp Ida och Jenny på Fysikgränd. Vi spelade årets första kubbmatch och sedan begav jag mig hem igen för att återgå till läsandet. Jag blev klar vid 01:30 och kunde inte sova efter det. Anledning: jag höll på att frysa ihjäl! Tjocksockar, mysdress, två täcken och ett överkast och ändå frös jag! Det kan inte vara normalt?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men fina mamma Hanna. Så sjukt vacker!!! Jag tror jag vill gifta om mig. Med Hanna!

2012-04-30 @ 16:00:59
URL: http://annelip.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0