Myslördag

Jag, Hanna och Isak åkte in till stan igår för att shoppa och fika tillsammans med Elin. Uppdelningen blev som sådan: Hanna shoppade, jag fikade och Elin gjorde båda delarna (Isak, matvraket, "fikade" han med).

Efter stan åkte jag direkt till Ida för att äta middag. Spännande att bli bjuden på mat av Ida, som jag inte riktigt förknippar med matlagning över huvudtaget. Ida fixade fram riktigt god mat, ris och en köttgryta. Det är inte illa! Att det var Jenny och Jonathan som lagat maten och att riset var en boil in bag påse spelar ju mindre roll;) Gött var det i alla fall! Kockarna till köttgrytan gjorde oss även sällskap senare på kvällen. Tack för en supermysig kväll!

Jag lägger upp lite bilder från Lördagen. Bilden på mig och Ida är från ett tidigare tillfälle i och med bildbrist från igår:)


Fika på stan lördag 28:e april. Med Hanna, Isak och Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0