Två anledningar att fira

Jag och Ellen har varit på superbra humör idag. Anledning? Imorgon ska vi lämna in vår c-uppsats och snart har vi alltså en kandidatexamen i socialt arbete! Kan ni förstå att tiden gått så fort? Dagen har alltså varit mycket munter och verkligen präglats av skratt och en massa, massa flummigheter! Tillslut skyllde jag vårt humör på lågtrycket. Om lågtryck kan ge huvudvärk varför skulle det då inte kunna bidra till skratt? För att fira att vi varit så duktiga käkade vi varma mackor hemma hos mig.

En annan anledning att fira är att Isak fyller en månad idag! Tiden går verkligen fort och Isak utvecklas hela tiden. Hanna gjorde en söt liten tårta dagen till ära:)

Isak fyller en månad

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hurra för Isak! Och för er :) Så härligt att lämna ifrån sig uppsatsen. Det är som en sten som faller från hjärtat. Tänk snart har du din examen!



Oj vad jag längtar efter att träffa er. Och Isak! Kan du skicka er adress på sms så kan jag skicka den lilla presenten jag har till Isak :)



Kramar till er!

2012-04-25 @ 12:06:04
URL: http://annelip.blogspot.se
Postat av: emilia

Lilla plutten, redan drygt en månad gammal!! Tiden går så himla fort! :) Skönt med uppsatsen, livet blir lite ljusare när man fått lämna in den!

2012-04-28 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0