Min påsk

Nu har jag gjort ett blogguppehåll under påsken som jag till största del spenderat i Piteå. Jag har verkligen varit effektiv under dessa dagar och disponerat min tid väl. Jag har hunnit träffa släkt och vänner, en del mer och en del mindre. Påsken har varit mycket, mycket trevlig.

Igår åkte jag och Simon till Umeå. Jag har bara varit borta i fyra dagar och ändå känns det som att Isak (bebisen) förändrats. Han har fått tydligare drag, är stadigare i nacken, börjat bli blond och lagt på sig en del. Vad fort det går så här i början!

Jag lägger upp lite bilder från påsken. Enjoy;)


Första dagen/ kvällen i Piteå spenderade jag på Nodo. Satt där från 16 - 20 med Chrisitina (vi hade mycket att ta igen på kort tid) och sedan kom Mamma och Mia till Nodo och fikade med mig till stängning.

Jag och Maria blev så glada över det fina vädret och sprang ut för att njuta av det. Vi gick ut till gården och insåg när vi skulle sätta oss ner att vi inte hade några stolar:p

Lunch hos Sofia och middag hos farmor. Lyx!

Mia är en hejare på att baka cupcakes. Notera påskägget framför mamma och Mia. När inlägget nu handlar om min påsk kan jag ju inte missa att lägga upp en bild på ett påskägg.

Spelkväll hos oss

Hanna, jag och Isak:)

Vi åt middag klockan 23:00 igår. Sent men väldigt gott!

Farbror Simon och Isak!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh Pandemia! Jag kräver en spelkväll framöver ska du veta!

Har även planerat in charader, pictunariy (stavning någon?) och alfapet :D

2012-04-14 @ 21:14:21
URL: http://jennydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0