Konsert på Scharinska

Studierna gick mycket bättre igår och vi valde tillslut en "teori" och eftersom vi varit duktiga tog vi helg vid 18:00. På kvällen åkte jag, Ellen och Siri in till stan och gick ut på Scharinska. Det var ett band som spelade riktigt bra musik (jag visste inte att det skulle vara en konsert där). Mates of mine heter. Kanske något för er?


Detta är inte direkt någon förtjusande bild (blixten var väldigt stark i mörkret) men det är den enda bilden jag tog på någon av oss under kvällen. Dessutom har jag upptäckt att jag på nästan alla bilder i bloggen har mjukiskläder på mig. Så för att ni inte ska tro att jag är en förslappad typ som fortfarande gör mig fin genom att vika upp ärmarna på fliströjan publicerar jag denna bild;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Styling i form av uppvikta fliströjeärmar kommer alltid vara prio ett för att man ska kunna göra en riktigt presentabel entré i offentligheten ;) Haha

2012-04-23 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0