Hipp hipp hurra!

I morse väckte jag Simon och Arvid vid 9:30 för att gratta hanna vid sängen. Hanna fyller 27 år idag ♥ Old, I know! Detta borde betyda att jag också är gammal, men det stämmer inte riktigt. Till den 1:a september räknas jag som ung. Visst är man ung när man är 25 år? Tjugofem... tjugofem... mm det låter mycket ungt! Tjugsju... sjugosju... ja ni hör ju själv hur det låter.

Sedan är det faktiskt rätt skönt att bli äldre;)



Resten av dagen har varit väldigt lugn. Vi har sett på en Battle star, ätit gårdagens rester, druckit kaffe som vi inte längre behöver micra direkt efter det kommit ut från kaffebryggaren (Hanna och Arvid har fått en suverän kaffebryggare av farmor).

Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande. Sitter och läser en vetenskaplig artikel om värdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0