Brietårta och fashion

Vi har suttit bänkade framför Project runway ikväll hemma på Gnejsvägen med en supergod brietårta. Bebisen har sovit sött under nästan hela programmet så det har varit en riktigt trevligt kväll. Det är riktigt underhållande att se vilken kreativitet och kompetens deltagarna besitter. Jag önskar verkligen att jag kunde sy, men av någon konstig anledning har alla symaskiner jag någonsin rört vid fått en allergisk reaktion och gått sönder. Typiskt!

Ellen var här tidigare idag för att skriva lite på c-uppsatsen och passade samtidigt på att ge en fin bukett med tulpaner till de nyblivna föräldrarna. Jag och Ellen har bestämt oss för att ta ett litet påsklov så imorgon tar jag bussen hem till Piteå.

Ps. Nu sitter både Hanna och Bebis brevid mig i soffan och sover. Det är ett trött gäng här hemma.


Jag och bebis. Kan ni förstå att han funnits i Hannas mage hela den här tiden?



Blommor som Hanna och Arvid fått av Ellen


Hanna med sin lilla son

Kommentarer
Postat av: emi

Vad mysigt att se bild på hanna och bäbis :) Glad påsk!

2012-04-04 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0